menu Meny

KUNDESERVICE

Åpningstider på kundeservice i desember 2017
I perioden 27.11 til og med 20.12 holder vi chatten åpen fra 08.00 til 21.00 mandag til torsdag, og fredager fra 08.00 til 16.00

Bestilling og levering

Når ordren er pakket og sendt får du en mail med ”Utsendingsbekreftelse” med vedlegg hvor du finner kollinummer på din pakke som kan spores hos Posten eller PostNord. Du mottar SMS med sporing om du har oppgitt mobilnummer ved bestilling.

Om du bestiller en ordre på 1000,- eller mer så vil Posten sin servicepakke være et gratis leveringsalternativ (gjelder ikke PostNord sin levering)

Du får ordrebekreftelse på mail når ordren din er godkjent, når varen(e) er sendt får du en ny mail med utsendelsesbekreftelse som betyr at ordren er plukket og sendt.

Vi får dessverre ikke slått sammen ordre eller pakket det i samme pakke da vårt lager i hovedsak er automatisert. Vi kan heller ikke legge til varer, da må ordren kanselleres og legges på nytt. Du får en separat hentemelding på mobil når pakken nærmer seg om du har fylt inn mobilnummer.

Betaling

Supersport.no bruker betalingsløsning fra Klarna, der kan du velge å betale med kort eller faktura/delbetaling. Hvis du velger faktura/delbetaling, krever Klarna at du oppgir fødselsnummer for kredittsjekk. Vi lagrer ikke personnummeret ditt og det sendes kryptert til Klarna sine systemer

Om du er privatkunde kan du bruke Klarna faktura/delbetaling. Om du er en bedrift, kan du sende en mail til support@supersport.no med bestilling og ditt organisasjonsnummer.

Om du har valgt faktura fra Klarna kan du be om å få gjort om til delbetaling. Ta i tilfelle direkte kontakt med www.klarna.no

Du kan enten ha:

  • Skrevet feil epost
  • Mailen kan ha havnet i spamfilter
  • Forekommet feil under bestilling

Ta i tilfelle kontakt på mail eller telefon 22 42 00 50.

Retur

Hos Supersport.no er retur gratis om du benytter vår returportal som du finner på https://www.supersport.no/returlapp

Om ønsket størrelse ikke er tilgjengelig blir du refundert for varen om ikke annet er spesifisert i kommentarfeltet på returlappen.

Du trenger ikke å betale for varene du har sendt i retur. Hvis du har valgt Klarna faktura vil beløpet for returnert vare slettes når returen har blitt behandlet. Om det er betalt med kort vil Klarna sende refundering på mail.

Dessverre får vi ikke byttet varer som er dyrere/billigere. Du vil i tilfelle bli refundert og det må legges en ny ordre på ønsket vare. Du får en separat hentemelding på mobil når pakken nærmer seg om du har registrert mobilnummer på returskjema.

Om Supersport.no

Vi har vårt hovedlager sammen med Fjellsport.no på Fokserød i Sandefjord. Adressen til lager og hentepunkt er:
Klinestadmoen 1, 3241 Sandefjord.

Vi tilbyr et bredt vareutvalg og rask levering om varen er på lager, sendes normalt samme dag. Vår kundeservice sitter på høy produktkunnskap slik at du som kunde får en større trygghet og gjør det enklere for oss å gi god service. Du får gratis frakt på ordre over 1000kr, 100 dagers returrett og gratis retur om du bruker vår returlappordning på https://www.supersport.no/returlapp

Det er trygt å handle hos Supersport.no, våre systemer håndterer dine personopplysninger på en sikker måte.

  • Vi bruker HTTPS kommunikasjon for kryptert og sikker overføringen av data.

  • Transaksjoner skjer eksternt hos autoriserte leverandører

Supersport.no er på flere sosiale medier hvor vi deler produktinfo, har konkurranser og annen moro. Du finner oss på:

Ring oss
22 42 00 50
(man-fre 09-16)

Chat med oss
på kundeservice
(man-tor 13-21)

Lukk
1000,- igjen til fri frakt!
0 av 1000